رسیدگی به مطالبات کرمانشاهی ها در سفر رئیس جمهور ادامه دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم بعدازظهر سه شنبه در بازدید از سامانه ارتباط مردمی و دیدار با ساکنان کرمانشاه، اظهار داشت: این مرکز به درخواست های مردمی که در قالب نامه، d تماس و یا از طریق سامانه ۱۱۱ ارسال می شود پاسخگو است. آنها به درستی با آن برخورد می کنند.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور بیش از 173 هزار درخواست از سوی مردم ارائه شد که همگی با توجه به موضوع مطرح شده به دستگاه های اجرایی ارجاع شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این درخواست ها که اغلب برای وام، شغل یا کمک مالی است، با بازرسی استانداری تفکیک و به دستگاه های اجرایی ارسال شده و آنها نیز موظفند بر اساس دستورالعمل ها عمل کنند.

امیری مقدم گفت: به هر شهروند کد رهگیری داده شده است که می تواند آخرین وضعیت خود را با تماس با سامانه 111 پیگیری کند.

وی گفت: کارشناسان گروه صمد بالغ بر 75 هزار دقیقه با مردم برای پیگیری درخواست های خود گفتگو کردند که بسیار قابل تقدیر است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین روزانه به طور متوسط ​​150 نفر به این مرکز مراجعه می کنند که کارشناسان این مجموعه با صبر و آرامش به این درخواست ها و همچنین تعداد زیادی تماس شهروندان پاسخ می دهند.

امیری مقدم از برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران بانک ها برای بازپرداخت سریع تر وام ها خبر داد و گفت: با توجه به حجم بالای درخواست تسهیلات بانکی، انجام این امور ممکن است زمان بر باشد، اما با سرعت مناسبی به این درخواست ها رسیدگی می شود.

لازم به ذکر است استاندار کرمانشاه در سفر رئیس جمهور آخرین وضعیت نامه ها و مطالبات مردم را از نزدیک بررسی کرد.