موفقیت شرکت های بیمه در درآمدزایی نیست، بلکه تعداد مشتریان وفادار و رضایت آنها موفقیت کسب و کار را تعیین می کند – تسنیم بازار نیوز

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، دکتر علی جباری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به پنج چرخه راهبردی شرکت بیمه رازی و جایگاه مشتری در این استراتژی ها، اظهار داشت: شرکت بیمه رازی در ابتدای سال جاری پنج چرخش استراتژیک را طراحی کرد. تمرکز ویژه بر مشتریان اهمیت و موقعیت بسیار مهم مشتریان یک استراتژی جداگانه برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل بیمه رازی گفت: استراتژی چهارم شرکت بیمه رازی با محوریت مشتریان و همکاران شرکت بیمه رازی به عنوان یک تغییر استراتژیک از مشتری مداری غیرفعال برای افزایش وفاداری و وابستگی بیمه رازی اندیشیده و اجرا شد. مشتریان دقت استراتژی‌های دیگری نیز دارد زیرا تمرکز مشتری و ارائه خدمات در استراتژی‌های دیگر نیز لحاظ می‌شود و همه استراتژی‌ها حلقه‌هایی در یک زنجیره قوی و گسترده هستند.

وی تاکید کرد: می توان گفت راهبرد چهارم این شرکت موفق بوده است که نیازهای همراهان و مشتریان تجاری در کمترین زمان ممکن برآورده شده است و مشتریان صنعت بیمه شرکت های بیمه، مشاوره، صدور بی وقفه بیمه نامه و جبران خسارت. تقاضا در کمترین زمان ممکن

جباری یادآور شد: در صنعت بیمه، شرکت‌هایی با پرتفوی بالا و درآمدزایی موفق نیستند، اما شرکت‌های موفق آن‌هایی هستند که رضایت مشتریان خود را جلب کرده و خدمات به‌روزی به آنها ارائه کنند.

انتهای پیام/